9 de febrer de 2015
EMATSA INFORMARÀ DELS TALLS EN EL SUBMINISTRAMENT DE L’AIGUA A TRAVÉS D’SMS
Aquest nou servei és gratuït i permet informar amb immediatesa als usuaris.
Aquest sistema s’emmarca en l’aposta de l’empresa d’aigües per l’smartcity.
Ematsa ha posat en funcionament un sistema de comunicació d’interrupcions del subministrament d’aigua a través de sms. Aquest nou servei gratuït permet avisar amb immediatesa a tots els usuaris del servei que es puguin veure afectats per una intervenció a la xarxa d’aigua, ja sigui per intervencions programades, com per avaries. Amb aquest nou sistema de comunicació s’ informarà de la data i la durada del tall de subministrament.
Per rebre aquests avisos Ematsa ha de disposar del número de telèfon mòbil dels usuaris, el qual es pot actualitzar i verificar a través de l’Oficina Virtual d’Ematsa o trucant al telèfon gratuït d’Atenció al Client 900 550 555.
En una segona fase, l’usuari podrà consultar a través de la pàgina web d’Ematsa totes les afectacions a la xarxa en temps real.
La posada en funcionament d’aquest nou servei s’emmarca en l’aposta d’Ematsa per l’smartcity, aplicant les noves tecnologies a la gestió del cicle integral de l’aigua que permet un augment de l’eficiència en l’ús dels recursos.
Notícies recents

07 de juliol 2025
NOTA INFORMATIVA: INICI OBRES DE REPARACIÓ CANONADES A LA PLATJA LLARGA
Avui dilluns, 7 de juliol, s’inicien les tasques de ...

12 de juny 2025
EMATSA PRESENTA LA MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2024
L’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, Ematsa, publica una ...

10 d’abril 2025
EMATSA MILLORA EL FUNCIONAMENT DE LA GALERIA D'AIGÜES RESIDUALS DEL CARRER BARCELONA
L'Empresa Municipal Mixta d'Aigües de Tarragona, Ematsa, ha finalitzat ...